söndag 26 november 2017

Ny plan / New plan


In English? Scroll down! đŸ˜ŠđŸ”»

Motsols

Första planeringen var medsols, men nu har jag tĂ€nkt om och det fĂ„r nog bli motsols. Dessutom har jag förlĂ€ngt resan med en vecka sĂ„ jag har lĂ€ngre tid pĂ„ mig, behöver inte ha brĂ„ttom och kan ta fler vilodagar för att njuta av platsen. Kanske en tur över till Orkney och/eller Skye. 

Finns det nĂ„gon fördel rent fĂ€rdmĂ€ssigt med ena eller andra hĂ„llet? 

NĂ„ja.... jag har ett tag till pĂ„ mig att fundera vilket som blir bĂ€st. Kanske Ă€ndrar mig ett par gĂ„nger till innan planet lyfter den 25 maj. 

Det enda som Ă€r sĂ€kert Ă€r start och mĂ„l i Inverness. 
..........................................................................................................................

Anticlockwise

My first plan was clockwise, but now I'm thinking anticlockwise. I have also made the trip a week longer. I got more time and don't need to hurry, can stay one or two days at the same place if I like it. Maybe take a tour to Orkney and / or Skye.

Could there be any benefits for taking the tour clockwise or anticlockwise??

Well... I got some time to think about what would be best. Maybe I'll change my mind a couple of times more before the plane takes of in May 25.

The only thing fore sure is start and finish in Inverness.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar